|
Субота 20.04.2024 11:03 |
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід |
Методичне об'єднання вчителів початкових класів |
Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення й ділення. Задачі з буквеними даними.
Тема: Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення й ділення. Задачі з буквеними даними. Мета: закріпити знання таблиць множення й ділення, домогтися засвоєння таблиці напам’ять, провести аналіз розв’язання задачі з буквеними даними, вправляти у записі таких задач, повторити геометричні фігури, розвивати логічне мислення, увагу, навички усного рахунку, формувати самоконтроль, виховувати інтерес до предмету, пізнання навколишнього світу. Обладнання: таблиці для усних обчислень, математичне лото, геометричні фігури, предметні малюнки (корова, горобець, павук, муха, миша) Хід уроку І. Організаційний момент - До якого уроку приготувалися? Слово-побажання вчителя: • Я вам бажаю не просто слухати, а чути. Не просто дивитися, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно й плідно працювати. • Вправа «Очікування» Що ви очікуєте від уроку? (що буде цікаво, дізнаємося щось нове…) ІІ. Оголошення теми й мети уроку ІІІ. Повторення вивченого матеріалу Актуалізація опорних знань. 1. Хвилинка каліграфії (пишуть число 239) • Скільки цифр у числі? • Як називаються такі числа? • Назвати сусідів, розряди цього числа. • Записати красиво. 2. Технологія «Мозковий штурм» • Що таке множення? • Назвіть компоненти множення. • Що таке ділення? • Назвіть компоненти ділення. 3. Прийом «Закінчи речення» • Щоб знайти невідомий множник … • Щоб знайти ділене …. • Щоб знайти дільник… • При множенні нуля на будь-яке число у добутку … 4. Усний рахунок • За картками працює І, ІІ ряд; у лото грає ІІІ ряд. • Скільки ніг у 8 горобців? • Скільки лапок у 3 павуків? • Скільки лапок у 5 мух? • Скільки ніг у 3 мишенят? • Запишіть шістками до 60 (І варіант), сімками до 70 (ІІ варіант) ІV. Робота по темі уроку та закріплення вивченого 1. За кодом розшифрувати слово 1 29 6 9 11 86 12 9 8 а о д т и Р і т б 95 – 72 : 8 = 86 – Р 32 : 8 + 25 = 29 – о (75 – 11) : 8 = 8 – б 18 : 2 + 20 = 29 – о (70 – 7) : 7 = 9 – т 2. Скласти робота на дошці з геометричних фігур • Назвіть геометричні фігури. • Яка з фігур не є многокутником? 3. Перевірка самостійної роботи. V. Фізхвилинка (під музичний супровід «Два на два – чотири») VІ. Робота по темі уроку та закріплення вивченого (продовження) 4. Робота над задачею з буквеними даними №382 • Про кого задача? (вчитель прочитав; малюнок) • Чи можемо зразу відповісти на питання задачі? • Що не знаємо? • Запис умови на дошці
І – а л ІІ - ?, на 3 л більше 1. а + 3 – ІІ 2. а + (а +3) • Оживити задачу. • У виразі букву замінити числовим значенням. Задача №380 (додатково) 4 дівч. – 24 п. на ? менше 5 дівч. – 25 п. • Який тип задачі? 5. Самостійна робота за картками (табличне множення й ділення) VІІ. Домашнє завдання по таблиці множення (додається зразок) VІІІ. Підсумок уроку. Рефлексія. Оцінювання Прийом «Закінчи речення» • Цей урок мене навчив … • Мої очікування виправдалися (поплескайте у долоні) • Хто навчився ще чомусь новому, має гарний настрій? (плескають у долоні по колу) Новікова Л.І. вчитель початкових класів вищої категорії
|
Категорія: Розробки уроків | Додав: Lubov (10.08.2013)
|
Переглядів: 825
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|