П`ятниця
22.09.2017
10:06
Форма входу
Категорії розділу
Розробки уроків [9]
Нормативні документи [0]
Позакласні заходи [2]
Доповіді та виступи [1]
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 14
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Методичне об'єднання вчителів початкових класів
Головна » Статті » Розробки уроків

Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення й ділення. Задачі з буквеними даними.
Тема: Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення й ділення. Задачі з буквеними даними.
Мета: закріпити знання таблиць множення й ділення, домогтися засвоєння таблиці напам’ять, провести аналіз розв’язання задачі з буквеними даними, вправляти у записі таких задач, повторити геометричні фігури, розвивати логічне мислення, увагу, навички усного рахунку, формувати самоконтроль, виховувати інтерес до предмету, пізнання навколишнього світу.
Обладнання: таблиці для усних обчислень, математичне лото, геометричні фігури, предметні малюнки (корова, горобець, павук, муха, миша)
Хід уроку
І. Організаційний момент
- До якого уроку приготувалися?
Слово-побажання вчителя:
• Я вам бажаю не просто слухати, а чути.
Не просто дивитися, а бачити.
Не просто відповідати, а міркувати.
Дружно й плідно працювати.
• Вправа «Очікування»
Що ви очікуєте від уроку? (що буде цікаво, дізнаємося щось нове…)
ІІ. Оголошення теми й мети уроку
ІІІ. Повторення вивченого матеріалу
Актуалізація опорних знань.
1. Хвилинка каліграфії (пишуть число 239)
• Скільки цифр у числі?
• Як називаються такі числа?
• Назвати сусідів, розряди цього числа.
• Записати красиво.
2. Технологія «Мозковий штурм»
• Що таке множення?
• Назвіть компоненти множення.
• Що таке ділення?
• Назвіть компоненти ділення.
3. Прийом «Закінчи речення»
• Щоб знайти невідомий множник …
• Щоб знайти ділене ….
• Щоб знайти дільник…
• При множенні нуля на будь-яке число у добутку …
4. Усний рахунок
• За картками працює І, ІІ ряд; у лото грає ІІІ ряд.
• Скільки ніг у 8 горобців?
• Скільки лапок у 3 павуків?
• Скільки лапок у 5 мух?
• Скільки ніг у 3 мишенят?
• Запишіть шістками до 60 (І варіант), сімками до 70 (ІІ варіант)
ІV. Робота по темі уроку та закріплення вивченого
1. За кодом розшифрувати слово
1 29 6 9 11 86 12 9 8
а о д т и Р і т б

95 – 72 : 8 = 86 – Р
32 : 8 + 25 = 29 – о
(75 – 11) : 8 = 8 – б
18 : 2 + 20 = 29 – о
(70 – 7) : 7 = 9 – т
2. Скласти робота на дошці з геометричних фігур
• Назвіть геометричні фігури.
• Яка з фігур не є многокутником?
3. Перевірка самостійної роботи.
V. Фізхвилинка (під музичний супровід «Два на два – чотири»)
VІ. Робота по темі уроку та закріплення вивченого (продовження)
4. Робота над задачею з буквеними даними №382
• Про кого задача? (вчитель прочитав; малюнок)
• Чи можемо зразу відповісти на питання задачі?
• Що не знаємо?
• Запис умови на дошці

І – а л
ІІ - ?, на 3 л більше
1. а + 3 – ІІ
2. а + (а +3)
• Оживити задачу.
• У виразі букву замінити числовим значенням.
Задача №380 (додатково)
4 дівч. – 24 п. на ? менше
5 дівч. – 25 п.
• Який тип задачі?
5. Самостійна робота за картками (табличне множення й ділення)
VІІ. Домашнє завдання по таблиці множення (додається зразок)
VІІІ. Підсумок уроку. Рефлексія. Оцінювання
Прийом «Закінчи речення»
• Цей урок мене навчив …
• Мої очікування виправдалися (поплескайте у долоні)
• Хто навчився ще чомусь новому, має гарний настрій? (плескають у долоні по колу)
Новікова Л.І. вчитель початкових класів вищої категорії
Категорія: Розробки уроків | Додав: Lubov (10.08.2013)
Переглядів: 469 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]